OPEN SLINGE LAST MINUTE viswedstrijd

Dinsdag, 3 mei 2016

HSV de Slinge organiseert op maandag 16 mei (tweede pinksterdag) een OPEN SLINGE LAST MINUTE viswedstrijd. De wedstrijd word gehouden op 16 mei 2016 in de Grote Gracht te Bredevoort. HSV de Slinge organiseert deze wedstrijd in samenwerking met Bredevoorts Belang en hij staat in het teken van de opening van de nieuwe tuin Sint Bernardus. Deze wedstrijd is zowel voor leden als niet leden van HSV de Slinge.

De loting vind plaats om 12.00 uur aan de Bolwerkweg te Bredevoort ter hoogte van het “theehuisje”.

Deelname is gratis en leeftijd is vrij. Er is plek voor 50 vissers.

Er word gevist van 13.00 tot 17.00 uur.

Er mag met 1 vaste hengel gevist worden. De maximale hengellengte bedraagt 11,50 meter.

De prijzen zullen bestaan uit GELDPRIJZEN en diverse andere prijzen.

Opgave dient voor 12 mei 2016 te gebeuren op onderstaand mailadres of telefonisch.

Voor verdere inlichtingen en opgave kunt U contact met ons opnemen.

Vriendelijke groeten.

HSV de Slinge