Succesvolle jeugdclinic wedstrijdvissen

Zondag, 17 april 2016

De clinic voor jeugdige wedstrijdvissers is succesvol verlopen. Na een welkomswoord door bondscoach Stephan Verhoeven konden de 14 deelnemers het voer gaan maken. Er waren deelnemers uit Winterswijk, Vorden, Dinxperlo, Aalten en Warnsveld. Aansluitend konden de hengelspullen opgebouwd worden en rond 10:00 uur was iedereen volop aan het vissen. Als snel werden de eerste voorntjes gehaakt.

Stephan had voor iedere deelnemer voldoende aandacht en stond iedereen bij met tips een aanwijzingen. Ook waren vrijwilligers van WHV de Karper druk met begeleiding van de jeugdige vissers.
Rond twaalf uur werd de hengel even aan de kant gelegd om dan met de hele groep even te praten over wat deze ochtend allemaal aan nieuwe dingen voorbij is gekomen. Na het het maken van de groepsfoto, het nuttigen van de lunch en het bekijken van het voer in de stand van Champion Feed kon er weer volop gevist worden.
Er werd veel vis gevangen, waaronder menig brasem en ook nog een karper naast veel kleine voorntjes.
Om half twee werd het vissen beƫindigd en werd en nog (lang) nagepraat over deze geslaagde dag.