Jeugd legt beslag op plaats 1, 2 en 3

Zondag, 3 juni 2012

Drie jeugdleden van WHV de Karper hebben meegedaan met de selectiewedstrijden voor de jeugd van Hengelsport Federatie Midden Nederland. De wedstrijd werd onder zeer slechte weersomstandigheden gevist op de Oude IJssel, locatie Stockhorst. Vanwege de veelvuldige regenval en zeer lage temperaturen is de wedstrijd zelfs ingekort.

Maar de 3 deelnemers van WHV de Karper hebben ondanks deze omstandigheden een prima resultaat geboekt. Gezamenlijk wisten ze beslag te leggen op de plaatsen 1, 2 en 3. Alle drie hebben ze zich daardoor automatisch geplaatst voor het NK Jeugd dat op 15 september aan de Lage Vaart te Almere gevist wordt.

1. Jelmer Havekes
2. Henri ten Have