Vierde plaats bij NK Clubs

Zondag, 13 mei 2012

Zaterdag 12 mei werd het NK Clubs gevist aan het Kanaal door Voorne te Hellevoetsluis. Met een verdienstelijke vierde plaats behaalde WHV de Karper een prima resultaat.

Het team bestond uit 2 junioren en 3 senioren. De junioren zijn Koen Havekes en Yannick Prinsen, de senioren zijn Wilbert Mentink, Robert Hiddink en Marcel Prinsen.

De beide jeugdleden hebben individueel een heel goede klassering gehaald: Koen werd tweede in zijn vak en Yannick derde. Wilbert wist zijn vak zelfs te winnen en viste dus een 1.

De foto's gemaakt door de bankrunner Rik te Kolstee staan in het fotoalbum

De uitslag staat op de site van Sportvisserij Nederland