3 Kolken wedstrijd NIET op 24 april maar op 23 april

Zondag, 17 januari 2016

Regelmatig krijgen leden van WHV de Karper tijdens viswedstrijden, of gewoon langs de waterkant, te horen dat men graag eens in de vijvers van WHV de Karper wil vissen.

Daarom organiseren wij voor de leden van de hengelverenigingen in en rond Winterswijk op zondag 24 april zaterdag 23 april 2016 een viswedstrijd.

Er wordt gevist in teams van 3 vissers. Elk teamlid afzonderlijk vist in een van onze 3 kolken: ‘De Puls, Kolk Meddo of Kloosterveld’.
De inschrijfkosten zijn € 20,- per team.Op het inschrijfformulier kan men aangeven welk teamlid in de respectievelijke Kolk vist. Om organisatorische en administratieve redenen kan na inschrijving niet meer van Kolk gewisseld worden.
De wedstrijd duurt 4 uur en er wordt gevist op gewicht. Het totaal van de door de teamleden bij elkaar geviste wedstrijdpunten bepaalt de einduitslag.
Er is plek voor maximaal 20 teams en de deelname vindt plaats op de volgorde van inschrijving.

Klik hier voor het inschrijfformulier.

Voor meer informatie over de 3 kolken klik hier.

Wij hopen natuurlijk op een grote deelname en wellicht kunnen wij van deze wedstrijd een jaarlijks terugkerende evenement maken.

Organisatie Drie Kolken
H.Wiegerinck