Oliebollenwedstrijd voor de jeugd

Donderdag, 31 december 2015

Woensdag 30 december stond de eerste oliebollenwedstrijd voor de jeugd gepland. Om 11:00 uur waren er 5 fanatieke jeugdvissers aan het water voor de loting. Na het nuttigen van een beker warme chocolademelk en een oliebol gingen de deelnemers naar de waterkant om de hengelspullen gereed te maken. Om kwart voor twaalf kon de wedstrijd beginnen.

De weersomstandigheden waren perfect en Kirina, Bram, Bram, Stijn en Robin waren vol goede moed maar de vissen lieten het dit keer helemaal afweten. Niemand van de deelnemers wist een vis(je) te vangen.
Om twee uur was het einde van de wedstrijd maar de weegploeg kon het weegnet droog houden.
Gelukkig kon er opgewarmd worden met een beker warme chocolademelk en een oliebol.

De prijzentafel was zeer goed gevuld en de deelnemers gingen dus niet met lege handen naar huis. Na loting kon iedere deelnemer een prijzenpakket uitzoeken.