Eerste jeugdviswedstrijd op 20 mei

Woensdag, 2 mei 2012

Zondag 20 mei is de eerste jeugdviswedstrijd van het seizoen 2012 bij De Puls. De wedstrijd is voor kinderen van 8 tot en met 18 jaar en er wordt gevist in verschillende leeftijdscategorieën Ook kinderen met weinig viservaring zijn van harte welkom, er zijn voldoende begeleiders om bij het vissen te helpen.

De groep van kinderen tot 13 jaar starten de eerste keer met het maken van een wedstrijdtuigje. Samen met de begeleiders maak je een tuigje met dobber, lood en haak waarmee je de wedstrijd kunt vissen. Uiteraard is het tuigje daarna voor jou.
De groep vanaf 13 jaar gaat na de loting direct van start met de wedstrijd.

Heb je geen eigen hengel en leefnet maar wil je wel meedoen met de wedstrijd stuur dan een mailtje naar jeugd@whvdekarper.nl met je naam en leeftijd en geef aan of je een hengel en/of leefnet van de vereniging wilt gebruiken.

Wil je meedoen kom dan op zondag 20 mei om 9:00 uur naar De Puls aan de Badweg (achter het strandbad).