Achtste 55+ midweekwedstrijd 2015: Harald Wehrsich vangt groot en klein en wint!!

Donderdag, 3 september 2015

Op dinsdag 1 september is de achtste 55+ wedstrijd gevist. Deze keer was Kloosterveld in Kotten het strijdtoneel. Er waren, ondanks het regenweer, opnieuw 15 deelnemers. Het is mooi om te zien dat er elke keer weer zo’n opkomst is. De deelnemers kijken er echt naar uit. Nu al werd gezegd dat wat hen betreft de winterpauze niet zo lang hoeft te duren. Hoe dan ook, daar zijn we nog niet aan toe.

Er is nog een negende wedstrijd te vissen en wel op 15 september in de Puls. Dan is opnieuw de hengelkeuze vrij. Afgelopen dinsdag deed de vis lekker mee en dit keer was ook de wat grotere vis actief. Niet overal, maar toch werd her en der ook brasem gevangen. Voor de witvissers bleek opnieuw dat de karper ondertussen te groot is voor de vaste stok. Zo kregen een aantal vissers tot drie keer toe een karper aan de haak, die even vaak niet te houden bleek. Winnaar werd vandaag Harald Wehrsich, die met grote regelmaat zijn vis wist te vangen,waaronder enkele mooie brasems. Klasse Harald!

In totaal werden 19 kilo vis en 389 stuks gevangen. De uitslag was als volgt:

1.Harald Wehrsich   62 stuks,4540 gram
2.Uli Tieben   45 stuks,3790 gram
3.Henk Staverman   68 stuks, 1310 gram
4.Clemens Brockötter   40 stuks, 1660 gram
5.Jan ter Haar    44 stuks, 910 gram
De winnaars van harte proficiat!

De 55+ wedstrijden worden mede mogelijk gemaakt door WHV De Karper en door onze sponsor Hooked on Fishing te Winterswijk. Waarvoor onze dank!
Volgende en laatste wedstrijd van het seizoen op 15 september in de Puls!