Jeugdwedstrijd zondag 28 juni verplaatst naar DE PULS

Woensdag, 24 juni 2015

De jeugdwedstrijd van zondag 28 juni is verplaatst van de Meddose Kolk naar De Puls. Dit omdat de Meddose Kolk slecht bereikbaar is in verband met de afsluiting van de Groenloseweg. De loting is om 9:00 uur bij De Puls. De wedstrijd duurt tot 12:00 uur, na afloop van de wedstrijd vindt de prijsuitreiking plaats. We denken dat we dan rond 12:30 uur klaar zijn.

Natuurlijk zijn ouders en opa’s en oma’s van harte welkom om te kijken en je eventueel een klein handje te helpen.

Ook als je nog niet veel ervaring hebt kun je meedoen met de wedstrijd, er wordt voor voldoende begeleiders gezorgd die je kunnen helpen met het vissen.
Neem je hengel en een stoeltje mee en eventueel regenkleding.
Bij deze wedstrijd heb je een leefnet nodig. Als je geen leefnet hebt kun je deze van de vereniging lenen, stuur dan wel even een mailtje naar jeugd@whvdekarper.nl dan reserveer ik een leefnet voor je.
Ook wordt er voor aas en voer gezorgd, neem zelf wel een bakje mee waar maden in kunnen en een klein emmertje voor het voer.

Er wordt gevist in twee categorieën, kinderen tot 12 jaar en kinderen van 12 tot en met 18 jaar.

Uiteraard hebben we aan het einde van de wedstrijd voor iedereen weer leuke prijzen.

Als je het leuk vindt om mee te doen zien we je graag a.s. zondag om 9:00 uur bij de Puls.
Je hoeft je niet aan te melden maar even een mailtje sturen naar jeugd@whvdekarper.nl dat je komt stellen we zeer op prijs.