Jeugdselectiewedstrijd

Zondag, 14 juni 2015

Zondag 14 juni zijn de jeugdselectie wedstrijden van HF Midden Nederland gevist in Winterswijk. In totaal waren er 31 jeugdige vissers ingeschreven. Vier in de A-categorie, veertien in de B-categorie en dertien in de c-categorie. De B-tjes en C-tjes hadden hun wedstrijd in De Puls, de A-tjes in de Meddose Kolk.

De jeugd van WHV de Karper heeft goed gevist, helaas geen eerste plek maar wel de volgende resultaten (de totale officiƫle uitslag volgt nog):

C-categorie:
2. Tom Damkot *
3. Mathijs Ebbers *
4. Frans Janssen *
5. Robin Maas *
7. Stijn Kersten
8. Mathijs Hijink

B-categorie
4. Bram Weerkamp *
6. Bram te Brinke
7. Kirina Raterink