Vijfde 55+ midweekwedstrijd 2015: Jan ter Haar vist zich rustig en vakbekwaam naar de winst!

Woensdag, 10 juni 2015

Op dinsdag 9 juni is alweer de vijfde 55+ wedstrijd gevist. Opnieuw met prachtig weer, verschenen 14 vissers aan de start in Meddo. Wie deze middag ging voor de kleine vis en een behoorlijk aantal wist te vangen, maakte kans op prijs. Helemaal als er nog een brasem bij werd verschalkt . Good old Jan ter Haar had die brasem niet nodig.

Zijn 82 stuks waren voldoende voor de winst. Op een rustige stek, viste hij ze vakbekwaam bij elkaar en wist tussendoor ook nog een wandelingetje te maken. Zo zag hij ook nog een aasje om de wat ingeslapen stek te reactiveren. Een oude vos verliest nooit zijn streken….! Hoe dan ook klasse gedaan Jan!

In totaal werden 17,5 kilo vis en 429 stuks gevangen. De uitslag was als volgt:
1.Jan ter Haar 82 stuks, 1675 gram
2.Uli Tieben 73 stuks,1380 gram
3.Bertus Oonk 31 stuks, 3070 gram
4.Louis Medze 29 stuks, 2640 gram
5.Freek Wenink 43 stuks, 1440 gram

De winnaars van harte proficiat!
De 55+ wedstrijden worden mede mogelijk gemaakt door WHV De Karper en door onze sponsor Hooked on Fishing te Winterswijk. Waarvoor onze dank!

Vandaag opnieuw was er behalve de 5 reguliere prijzen, ook weer een waardebon voor een dagdeel karper vissen op De Leeghte te vergeven. Deze is beschikbaar gesteld door Rene Bomers Hengelsport in Groenlo Ook hiervoor natuurlijk onze dank!
De Leeghte is de plek waar het net niet leeg blijft, als het om karpervissen gaat. Volgens sommigen is het zelfs de karperarena van Nederland. De bon is terecht gekomen bij Gottfried Bukovar. Succes en veel karperplezier.!

Volgende wedstrijd, op 23 juni in Kotten!
Na afloop van deze laatste wedstrijd voor de vakantie, is er een evaluatie van het eerste deel van dit seizoen, met hapje en drankje.