Derde 55+ midweekwedstrijd 2015: Opnieuw veel vis! Harald Wehrsich weet de kleine vis te vinden en wint verdiend!

Woensdag, 13 mei 2015

Op dinsdag 12 mei is de derde 55+ wedstrijd gevist. Deze keer was de Meddose Kolk het strijdtoneel. Opnieuw waren 16 deelnemers present. Het was fantastisch visweer, niet te warm, maar gewoon lekker. Dat kwam de stemming en de visvangst ten goede.

Opnieuw werd er veel vis gevangen. In hoofdzaak kleine vis, maar toch ook een aantal brasems. Zelfs een snoek werd gehaakt, maar helaas telt die niet mee in de uitslag en er werd voor weging afscheid van genomen. De karpers die gehaakt werden waren weer niet te houden aan de vaste stok. De komende wedstrijd is daarom de hengelkeuze vrij gegeven. Kijken hoe dat bevalt. Harald Wehrsich was vandaag de verdiende winnaar. Gut gemacht Harald!

In totaal werden 27,05 kilo vis en 662 stuks gevangen. De uitslag was als volgt:
1.Harald Wehrsich140 stuks, 2030 gram
2.Clemens Brockötter 105 stuks,1940 gram
3.Bertus Oonk 13 stuks, 4740 gram
4.Hartwig Kuhlman 44 stuks, 2930 gram
5.Uli Tieben 36 stuks, 2220 gram

De winnaars van harte proficiat!

De 55+ wedstrijden worden mede mogelijk gemaakt door WHV De Karper en door onze sponsor Hooked on Fishing te Winterswijk. Waarvoor onze dank!

Vandaag waren er behalve de 5 reguliere prijzen, ook 2 waardebonnen voor een dagdeel karper vissen op De Leeghte te vergeven. Deze zijn beschikbaar gesteld door Rene Bomers Hengelsport in Groenlo Ook hiervoor natuurlijk onze dank!

De Leeghte is de plek waar het net niet leeg blijft, als het om karpervissen gaat. Volgens sommigen is het zelfs de karperarena van Nederland. De bonnen zijn terecht gekomen bij Uli Tieben en Bertus Oonk. We horen graag hoe het jullie daar vergaat. Succes en veel karperplezier.!

Volgende wedstrijd, op 26 mei, De Puls!