Cursus KARPERvissen voor kids start op 23 april

Maandag, 6 april 2015

Het karpervissen wordt steeds populairder in Nederland, dit geldt zeker voor de jeugd. Om de jeugd op een leuke en goede manier kennis te laten maken met karpervissen organiseert hengelsportvereniging WHV de Karper een cursus "Karpervissen voor kids" voor kinderen van 10 t/m 14 jaar.

Deelname is gratis, je hoeft geen lid te zijn van WHV de Karper.

Deze cursus is zowel voor beginnende als gevorderde vissers bedoeld. Iedere lesavond begint met een presentatie over verschillende onderdelen. Zo wordt er aandacht besteed aan de biologie van de karper maar ook aan visveilig karpervissen en uitleg over rigs. Aansluitend worden er gezamenlijk rigs (onderlijnen) gemaakt, deze mag je meenemen om zelf te gaan gebruiken.

Cursustijden:
Donderdag 23 april van 19.00 – 21.00 uur
Donderdag 30 april van 19:00 – 21:00 uur
Donderdag 7 mei van 19.00 – 21.00 uur

Waar moet je zijn?
De cursus wordt gegeven in samenwerking met Speeltuin De Vrees en wordt gehouden in het gebouw van Speeltuin de Vrees aan de P.J. Troelstrastraat 18a.

Opgeven?
Doe dat zo snel mogelijk (en in elk geval voor maandag 20 april) want er kunnen maximaal 25 kinderen meedoen aan deze cursus en vol is vol!

Opgeven kan door een mailtje te sturen naar jeugd@whvdekarper.nl

Vermeld in je mail de volgende gegevens:
Voor- en achternaam
Leeftijd
Telefoonnummer
Mailadres waar je op te bereiken bent
Of je in 2014 ook al de cursus Karpervissen voor kids hebt gevolgd.